Service

Het team van het Kraamzorgloket streeft naar het geven van maximale service. We zijn voor vragen of opmerkingen bereikbaar op 026-3619030 of via de e-mail, info@kraamzorgloket.nl.

Accounts

Voor het plaatsen van een bestelling in het Kraamzorgloketl is een geactiveerd bestelaccount nodig. Alleen kraamverzorgenden met een KCKZ-registratie, lactatiekundigen met een KvK-registratie, medewerkers van een consultatiebureau of kraamafdeling van een ziekenhuis kunnen aanspraak maken op een bestelaccount.

Klik hier voor meer informatie.

Verzendkosten

Bij een bestelling van 5 gratis artikelen (of meer) en bij een bestelling van betaalde producten vanaf € 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer een bestelling niet aan deze voorwaarden voldoet, bedragen de verzendkosten € 7,25*. In deze verzendkosten zijn de volgende kosten opgenomen: verpakkingsmateriaal, het inpakken van de bestelling en het verzendtarief welke DHL rekent.

*exclusief BTW

Retourneren

De aankoop van een betaald artikel kan tot 14 dagen na ontvangst worden geannuleerd. Stuur hiervoor een e-mail naar info@kraamzorgloket.nl met hierin:

  • het verzoek de verkoop te ontbinden
  • het betreffende artikel
  • ordernummer
  • indien de reden voor retourneren een beschadiging is dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van de beschadiging
  • indien de reden voor retourneren een defect artikel betreft dan dit graag vermelden

Per e-mail wordt een retourlabel voor het kosteloos terugsturen gestuurd. Na annulering van de aankoop heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.

Wanneer het artikel in verkoopbare staat en in de originele verpakking bij ons binnen is, zullen wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terugstorten op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer.

Nb. voor afgeprijsde artikelen geldt geen recht op retour.

Bezorging

Een bestelling wordt in de regel binnen 2 a 3 werkdagen door DHL bezorgd. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarin leverdatum en tijd vermeld worden.

Mocht een product tijdelijk niet verkrijgbaar zijn dan ontvang je hiervan bericht. De bestelling wordt automatisch in de wacht gezet totdat deze compleet en gereed om te verzenden is.

Wanneer een bestelling niet afgeleverd kan worden wordt deze retour gezonden naar het Kraamzorgloket. Wanneer je de bestelling alsnog wenst te ontvangen neem dan per telefoon of mail contact met ons op.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer een bestelling niet afgeleverd kan worden door DHL op het opgegeven afleveradres zal deze bij het dichtstbijzijnde DHL afleverpunt worden afgegeven. Het adres van het desbetreffende  afleverpunt staat in de track-and-trace mail van DHL.

Indien de bestelling niet opgehaald wordt bij het DHL ophaalpunt wordt deze retour gezonden naar ons magazijn. Wanneer je jouw bestelling alsnog wilt ontvangen dien je een mail te sturen naar info@kraamzorgloket.nl, onder vermelding van het 5-cijferige bestelnummer welke te vinden is op de orderbevestiging.

Retour gekomen bestellingen worden niet automatisch opnieuw verstuurd.

Oneigenlijk gebruik

Het is niet toegestaan om de (gratis) samples die worden aangeboden in het Kraamzorgloket door te verkopen. Bij vastgesteld oneigenlijk gebruik zal het bestelaccount per direct worden verwijderd.

Onze partners

Qua samples en informatiemateriaal werken we o.a. samen met: Ardo, BIBS, Bio Oil, Davitamon, Difrax, Dr. Brown, Elmex, Floradix, Haakaa, Happy Earth Baby, Inoli, Lansinoh, MAM Baby, Medela, Ministerie van Algemene Zaken, Ministerie van Sociale Zaken, Moeders van Morgen, Naif, NVOM ( Nederlandse Vereniging voor Ouders van Meerlingen), Nutricia, Oei, ik groei!, Otrivin, Pampers, SNS Bank, Sudocrem, WaterWipes, Weleda, Zilverkapjes en Zwitsal.